LEHETŐVÉ TESSZÜK A TERMÉKEK 14 NAPON BELÜLI VISSZAKÜLDÉSÉT
A Felhasználónak (vevőnek) joga van tájékoztatni az Eladót a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül az [email protected], elérhetőségi e-mail címen, hogy eláll az adásvételi szerződéstől, anélkül, hogy megindokolnája döntését.
A MEGRENDELT TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE
Az elállástól való értesítést a visszaküldési űrlap vagy egyértelmű nyilatkozat útján nyújthatja be, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy eláll a szerződéstől.
A visszaküldési űrlap ITT (kattintás) található.
A megvásárolt termékeket legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítés benyújtásától számított 14 napon belül kell visszaküldeni az Eladónak. A megvásárolt termékeket sértetlenül, eredeti csomagolásban és változatlan mennyiségben kell visszaküldeni az Eladónak, kivéve, ha a termékeket a Felhasználó (vevő) hibája nélkül eltorzulnak, megrongálódnak, elvesznek vagy mennyiségük csökken. Ha a postai csomag, amelyben a Felhasználó (vevő) átvette a megrendelt termékeket, fizikailag sérült, ha a tartalom hiányzik, vagy ha a csomagon nyitás jelei találhatók, akkor a Felhasználónak (vevőnek) panaszeljárást kell kezdeményeznie a DPD vagy a GLS ellen.
TERMÉKVISSZAKÜLDÉSI CÍM
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Szlovénia.
A termékek visszaküldésénél elengedhetetlen a kitöltött visszaküldési űrlap csatolása, amely ITT található (kattintás).
Az egyetlen költség, amelyet a vevő visel a szerződés elállása kapcsán, az az áru közvetlen szállítási költsége és az azt követő szolgáltatói címre történő visszaszállítás. A szolgáltató a termékek vételárát téríti vissza a vevőnek, és nem a szállítási költségeket.
Azon szerződés alóli elállás esetén, ahol bónusz lett felhasználva (pl. ingyenes szállítás), ezekre az összegekre kedvezménynek van tekintve, és nemkerülnek visszatérítésre a Felhasználónak.
A visszaküldött termékek esetében az Eladó a kifizetett összeget vagy a felhasznált ajándékutalványt a lehető leghamarabb, de legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználónak (vevőnek), viszont az esetleges használt promóciós kódok és egyéb kedvezmények nem kerülnek visszatérítésre. A befizetett összeg visszatérítését az Eladó a Felhasználó (vevő) személyes vagy tranzakciós számlájára teljesíti. Az Eladó a felhasznált ajándékutalványt jóváírás formájában visszatéríti.
NEM MEGFELELŐ TERMÉKEK VOLTAK A CSOMAGBAN?
Ha hibás vagy sérült termékeket kapott, kérjük, küldje el nekünk a részleteket (a fényképeket is) az [email protected] címre a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult-e új termékek cseréjére, és ennek megfelelően adjuk meg a további utasításokat. A tárgy mezőbe írja be megrendelésének visszaigazolási számát, hogy könnyebben megtalálhassuk rendelését és azonnal feldolgozhassuk kérését.
HIÁNYZÓ TERMÉKEK A CSOMAGBAN?
Tisztában vagyunk azzal, hogy a teljes megrendelés átvétele fontos Önnek és ugyanúgy nekünk is! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelését időben és jó állapotban szállítsuk ki.
Kérjük, 14 napon belül forduljon az [email protected] e-mail címre, hogy megszervezhessük a hiányzó termékek pótlását. A tárgy mezőbe írja be megrendelésének visszaigazolási számát, hogy könnyebben megtalálhassuk rendelését és azonnal feldolgozhassuk kérését.